Monday, August 24, 2009

PTK DAN PILIHANRAYA DUN PERMATANG PASIR


Saja nak kongsi pengalaman dgn org len..walaupun post ni tak dak kena mengena dgn koko kat sekolah..maklum le pilihanraya ni bkn selalu org hadapi kecuali kami di Permatang Pauh je..dah berapa kali dah pilihanraya sepanjang tempoh ni..pagi tadi nak ke pusat peperiksaan PTK di SMK Guar Perahu sengaja saya keluar pkul 8.00 pagi bkn pe takut jam dan sememangnya jalanraya agak sibuk walaupun awal gi..utk SMKGP kena melalui pusat undi SRJK(C) Kubang Semang...kiri kanan polis dan org ramai...silap le tak tulis kat cermin keta.."saya nak pi ambik PTK bkn nak pi mengundi" he3..waktu balik hajat hati nak ke Seberang Jaya ikut susur Kbg. Semang sambil tengok2 suasana kat dpn SK Seri Penanti (kat situ selalunya meriah)tapi jalan dpn Pekan Penanti jam,terpaksa menggunakan jalan jauh sikit..naik susur Penanti..berbalik ke exam PTK..x tau le nak cakap blh dpt 4 ke tidak, soalan nak kata susah tak,nak kata senang pun tak..tapi blh le tak le sampai garu kpale..apapun semuanya ada kat dalam nota yang dibuat.(sape2 yg nak nota PTK Koko blh ambik kat sebelah). Harap2 termakbullah doa anak2 murid yang mendoakan usth kat ruang sembang2 tu ye..(thanks Syaza n Tika). Gambar suasana hari mengundi tak sempat nak ambik,jln sesak (takut kena saman ambik gambar sambil drive)tapi gambar sehari sebelum mengundi ada le..korang tengok le meriah ke tidak..sape yang akan menang saya tak mau komen apa2..saya sokong sape..biarlah rahsia...

2 comments:

Norazman M.N. said...

Bagus ada berita mengundi ni...at least ada first hand information...

syazaliyana said...

ustazah boleh! hehhe :)