Thursday, April 16, 2009

AKTIVITI KOKURIKULUM DI SANA SINI

KEJOHANAN SOFBOL MSSPP BWH 18THN
Baru2 ni pasukan Sofbol SMKM telah menyertai pertandingan sofbol MSSPP di SMK Kampung Selamat, Tasek Gelugor. Alhamdulillah berkat usaha dan kerjasama yg diberikan oleh guru penasihat iaitu Cikgu Nasri dan Cikgu Norhayati PSS serta para pemain (Opie,Eh,To'od,Naim, Tyson, P.Tam, Fakrullah, Najib, Ikram, Kalia,Hafeez,Asri,Bob dan Amirul)pasukan sofbol telah berjaya ke pertandingan sofbol peringkat negeri.Tahniah dan syabas diucapkan.
PESTA PANTUN KELOMPOK M8
Pada 8 hingga 9 April yg lalu, pemantun-pemantun SMKM yang terdiri daripada Nurliyana, Nurakmar, Mazliyana, Maizatul dan Ezyan diiringi oleh guru penasihat,Pn. Norhayati PSS telah menyertai pesta pantun peringkat kelompok M8 di SMK Tun Hussein Onn. Pemantu-pemantun SMKM telah berjaya mendapat tempat kedua dalam pesta tersebut. Unit Kokurikulum mengucapkan syabas dan tahniah kepada Pn. Norhayati dan barisan pemantun2 SMKM.

PERTANDINGAN KAWAT KAKI PERINGKAT DAERAH
Pada 6 hingga 9 April yg lalu, pasukan KRS, Puteri Islam dan Pengakap SMKM telah menyertai pertandingan kawat kaki peringkat daerah di Pusat Kokurikulum Bukit Mertajam. Dalam pertandingan tersebut Pergerakan Puteri Islam telah berjaya mendapat tempat ketiga manakala pasukan KRS telah mendapat tempat ke 4. Syabas dan Tahniah diucapkan.
KEJOHANAN SEPAKTAKRAW (PLD PERINGKAT NEGERI P.PINANG)


No comments: