Thursday, September 17, 2009

UCAPAN HARI RAYA DARIPADA PENTADBIR SMKM

Ucapan daripada Tn. Pengetua (Pn. Jamilah binti Man)

Bersamalah kita menyambut hari yang mulia ini dengan penuh keinsafan dan keikhlasan. Maaf bermaafan sesama kita agar luruhlah semua dosa dan kesilapan yang terlanjur. Bersatu hatilah kita meneruskan perjuangan mendidik anak bangsa ke arah kecemerlangan agar hidup kita lebih diberkati. Selamat Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir batin untuk semua warga SMKM.

Ucapan daripada PK Pentadbiran (Pn. Latipah bt Wahab)

Sepuluh jari kususun memohon ampun dan maaf pada syawal yang mulia ini andai diri ini telah melukakan hati semua yang mengenali. Doakan juga daku selamat pulang ke kampung halaman dan selamat kembali semula untuk bertugas menabur jasa, membakar diri. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.

Ucapan daripada PK Hal Ehwal Murid (Pn. Hajah Badariah bt Ahmad)

Keakraban dan perpaduan yang terbina sekian lama bersamalah kita membajainya dengan penuh kejujuran. Pada syawal yang mulia ini saya memohon ampun dan maaf andai terdapat sebarang kesilapan dan kesalahan sama ada disedari atau tanpa disedari, telah menyinggung hati dan perasaan semua warga SMKM. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin.

Ucapan daripada PK Kokurikulum (En. Aidi bin Arifin)

Hidup ini menjadi indah jika masih ada rasa kemaafan yang tulus ikhlas. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Aidil Fitri dan Maaf Zahir Batin kepada semua warga SMKM sepanjang saya menerajui kepimpinan kokurikulum SMKM, ribuan maaf jika terkasar bahasa, berprasangka, janji yang tidak tertunai dan sikap yang menyakitkan. Kepada yang pulang jauh ke kampung halaman "Berhati-hati di jalan raya"

Ucapan daripada Blogger (RHAW)

Kesempatan ini saya ingin memohon ribuan ampun dan maaf kepada semua warga SMKM terutama pihak pentadbir, rakan-rakan guru, rakan-rakan staf sokongan dan anak2 didik yang ustazah sayangi serta pengunjung blog ini. Maaf seandainya ada posting yang menyentuh hati anda semua. Jika kesilapan semalam belum terampun, MAAFKANLAH, jika kesilapan hari ini menyakitkan,harap LUPAKANLAH, jika kesilapan esok mendatang, janganlah dibawa ke akhirat. Maafkanlah segala kata yg terasa, segala sentuh yg mencedera, segala senyum yg berbahasa, segala janji yg terlupa & atas segala detik yg berdosa. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin. Kepada rakan2 yg balik kampung, semoga perjalanan pergi dan balik anda akan sentiasa dipelihara Allah. (yg balik Kelantan & Trganu tu jgn lupe bawa kelik kopok.. :D)

No comments: