Monday, January 12, 2009

MARI KITA BOIKOT BARANG ISRAEL

Sama-samalah kita berusaha memboikot barangan yang menyumbang kepada keangkuhan israel laknatullah.Ulama Yusuf al-Qaradawi telahpun mengeluarkan fatwa tentang ini..satu riyal digunakan untuk membeli produk yang menyumbang kepada israel samalah membeli sebutir peluru yang menembusi jantung saudara kita di Palestin.masyaAllah..apa yang telah kita lakukan pabila turut sama membeli barangan tersebut?seumpama tangan ini juga membantu mereka untuk membunuh saudara kita di sana.

"Each riyal, dirham …etc. used to buy their goods eventually becomes bullets to be fired at the hearts of brothers and children in Palestine. For this reason, it is an obligation not to help them (the enemies of Islam) by buying their goods. To buy their goods is to support tyranny, oppression and aggression."

20 Muharram 1423 AH
4 April 2002
http://www.inminds.com/boycott-fatwas.html
PBB juga mendedahkan tindakan kejam tentera Israel menghimpunkan 110 penduduk Palestin dalam sebuah rumah di daerah Zeitun sebelum membedilnya bertalu-talu menyebabkan 30 orang maut, Ahad lalu.
penduduk yang terselamat pula diarah berjalan kaki sejauh dua kilometer ke Jalan Sala Ed Din sebelum dihantar ke hospital dalam kenderaan awam. Tiga kanak-kanak, termasuk bayi berusia lima bulan, dilaporkan meninggal dunia sebaik tiba di hospital. apa mereka anggap nyawa manusia satu permainan???? Sama-sama lah kita fikirkan!!!

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments: